blrblrblrblrblr!

lundi, mars 31

march

Key word: laughter.

Laughter is an audible espression or appearace of merriment or amusement or an inward feeling of joy and pleasure (laughing on the inside). It may ensue (as a physiological reaction from jokes, tickling and other stimuli. Linhaling nitrous oxide can also induce laughter; other drugs, such as cannabis sativa, can also induce episodes of strong laughter. Strong laughter can sometimes bring an onset of tears or even moderate muscular pain as a physical response to the act.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

porque mision abortada a Europa?! que pasó? ):
yo por mi lado, mision abortada a Canada..
te adoro camille

Mike♥ a dit…

que pena camii que no puedas ir a europa ,ahh sin embargo yo amo el hockey y no tanto el volley :P

love you

Mikaa ♥

ignacia maría a dit…

no creo q alguna vez en mi vida colegiala me he reído TANTO como este mes, y es x uds, tontas estúpidas... LAS AMO!
:3 (L)!!
me encanto la forma en q posteaste el post (bieeen... tú cachai x) )